Joëlle Dubois

Joëlle Dubois is een jonge kunstenares die in november 2022 in haar solotentoonstelling ‘Forget me not’ bij Ketteleer Gallery de band met haar moeder met dementie in haar kunstwerk in beeld bracht. Voor de sensibiliseringscampagne ‘Vergeet dementie, onthou mens’ bezochten we haar in haar atelier in Gent op.